Mode är något man följer stil är något man har!

Jag anser att stil är något man har något man själv väljer och mode är något man följer som ändrar sig lite hela tiden.  Tycker verkligen inte att det är dåligt att följa modet utan snarare tvärtom. Ganska häftigt att kunna ha koll på det och verkligen hålla fast vid det.
.
MEN i denna bloggen kan du inte läsa massa om mode jag har redan min stil och kommer hålla fast vid den. Men givetvis kommer jag dela med mig och ge tips på vad jag tycker är snyggt osv..
.

(ex, gammal bild)         kofta - new yourker shorta- h&m jeans- gstar
.
Jag matchar alltid mina kläder färgmässigt
.

Kommentarer
Postat av: jokke

riktigt tight röv där asså!

2011-08-20 @ 01:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0